eReport.sk
Mikuláš Dzurinda
Mikuláš Dzurinda, líder Modrých. Foto: tasr

E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda


Kto môže za vlakové nešťastie? Eduard Chmelár reaguje na vlakové nešťastie, ktoré otriaslo Slovenskom. Pri ňom sa zranilo niekoľko osôb a žiaľ šesť zahynulo. Niektorí komentátori za nešťastie obviňujú vládu Roberta Fica. A to známeho komentátora poriadne rozhnevalo. Pripomenul, kto doviedol stav železníc tam, kde dnes je.  

Kto môže za vlakové nešťastie?

„Chcel by som všetkých, ktorí zneužívajú včerajšiu tragédiu na obviňovanie vlády Roberta Fica, zdvorilo upozorniť, že systematická likvidácia železničnej dopravy sa začala za druhej vlády Mikuláša Dzurindu, súčasťou ktorej bola aj časť dnešnej opozície. 2. februára 2003 Dzurindova vláda bezprecedentným spôsobom poškodila Železnice SR, keď rozdelila fungujúcu štátnu spoločnosť, zrušila približne 20 percent tratí a prepustila stovky ľudí.

Mohlo by vás zaujímať:

  1. Spravodlivá bojovníčka
  2. Chmelár ostro kritizuje RTVS

Bola to najväčšia redukcia železničnej dopravy v dejinách Slovenska, z ktorej sme sa dodnes nespamätali. Následný štrajk železničiarov Dzurindova vláda brutálnym a protiústavným spôsobom potlačila, čo sa dostalo až do výročnej správy Human Rights Watch ako porušenie ľudských práv,“ informuje rovno a bez príkras známy historik.

Lebo Fico? Nudná ukážka mentálneho nastavenia

„Iste, maslo na hlave majú do istej miery všetky vlády, ktoré si nestanovili rozvoj verejnej dopravy za svoju prioritu – a ja na to už viac ako dvadsať rokov sústavne poukazujem. Ale zužovať problém na floskulu „lebo Fico“ je už naozaj len nudnou ukážkou mentálneho nastavenia a vzdelanostnej úrovne súčasnej opozície,“ uzavrel Eduard Chmelár.

KOMENTÁRE ČLÁNKU :

E. Chmelár: Systematickú likvidáciu železničnej dopravy začal Mikuláš Dzurinda

Odoberať
Upozorniť na
16 Komentáre
Najnovšie
Najstaršie Najviac hlasovaných
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

KOMENTOVALI STE: