eReport.sk
Richard Sulík.
Richard Sulík, foto:tasr

Zbláznil sa Sulík? Vyhrážky strane SMER-SSD pre tragédiu v Nových Zámkoch. Kto môže za stav železníc?


Richard Sulík sa zaradil medzi politikov a aktivistov, ktorí zneužili tragédiu – vlakové nešťastie pri Nových zámkoch pre vlastnú propagáciu. Z tragédie obvinil stranu SMER-SSD. Dokonca padli aj vyhrážky, vraj: ak si myslia, že toto sa im „prepečie“! Sulík chce tragédiu „vyšetrovať“, vraj ide pýtať odpovede. Je pritom všeobecne známe, že za žalostný stav železníc môže Mikuláš Dzurinda.

Vyjadrenie R. Sulíka na sociálnej sieti

Richard Sulík napísal takýto príspevok na sociálnej sieti: „Vyjadrujem úprimnú sústrasť všetkým, ktorých sa dotkla tragédia pri Nových Zámkoch. Ak si na ministerstve dopravy, resp. v Smere myslia, že toto sa im len tak prepečie, sú na veľkom omyle. Pochybili železnice pod ich vedením a všetci to veľmi dobre vieme. Spolu s rodinami pozostalých a zranených sa budeme pýtať, kým nedostaneme odpovede a budeme vyzývať na vyvodenie zodpovednosti, kým k tomu nedôjde.“

Reagoval na strašnú tragédiu, ktorá otriasla Slovenskom minulý týždeň. V okrese Nové Zámky došlo k zrážke autobusu s vlakom a výsledkom je 6 mŕtvych a množstvo zranených.

Mohlo by vás zaujímať:

  1. Mikuláš Dzurinda
  2. Pri nehode vlaku s autobusom pri Nových Zámkoch zomreli najmenej štyri osoby
  3. ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková

Sulík bol súčasťou vlády I. Radičovej

Richard Sulík a jeho strana SaS bola voľakedy súčasťou pravicovej koalície. Sulík, ktorý bol súčasťou vlády Ivety Radičovej, líderky vtedajšej SDKÚ, dnes kritizuje stav slovenských železníc a zodpovednosť pripisuje niekomu úplne inému, ako by patrilo.

K tomuto sa verejne vyjadril už aj Eduard Chmelár na Facebooku. Napísal toto: „Likvidácia železničnej dopravy sa začala za druhej vlády Mikuláša Dzurindu, súčasťou ktorej bola aj časť dnešnej opozície. 2. februára 2003 Dzurindova vláda bezprecedentným spôsobom poškodila Železnice SR, keď rozdelila fungujúcu štátnu spoločnosť, zrušila približne 20 percent tratí a prepustila stovky ľudí. Bola to najväčšia redukcia železničnej dopravy v dejinách Slovenska, z ktorej sme sa dodnes nespamätali. Následný štrajk železničiarov Dzurindova vláda brutálnym a protiústavným spôsobom potlačila, čo sa dostalo až do výročnej správy Human Rights Watch ako porušenie ľudských práv.“

KOMENTÁRE ČLÁNKU :

Zbláznil sa Sulík? Vyhrážky strane SMER-SSD pre tragédiu v Nových Zámkoch. Kto môže za stav železníc?

Odoberať
Upozorniť na
30 Komentáre
Najnovšie
Najstaršie Najviac hlasovaných
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

KOMENTOVALI STE: