eReport.sk
Remišová pod paľbou
Veronika Remišová (Za ľudí). Foto: tasr

Remišová prekvapila novou reklamou: Tvoríme úspešné Slovensko, kde sa bude dobre žiť!


Ministerka investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Veronika Remišová (Za ľudí) opäť prekvapila! Tentokrát reklamnou kampaňou, ktorá sa snaží presvedčiť ľudí, že vláda robí zo Slovenska úspešnú krajinu a že občanom sa tu bude dobre žiť. Reklama súvisí s eurofondovým operačným programom Slovensko, ktorého vznik kritizovali viacerí politici a odborníci. Program totižto do seba spája viacero doteraz existujúcich programov a v podstate znamená, že po novom bude existovať len jeden jediný operačný program. To síce môže byť priestor na lepšiu kontrolu, no zároveň aj na väčšie prehliadanie konkrétnych problémov.

„Zateplíme až 16 000 bytov, obnovíme 500 verejných budov a až 35 000 domácností dostane podporu na energetické riešenia. Program Slovensko znamená radikálnu zmenu v systéme eurofondov a historickú príležitosť pre rozvoj Slovenska a lepší život ľudí,“ začala svoj najnovší status na sociálnej sieti Remišová.

Ľudia si z nej niekedy uťahujú

Jedná sa o ďalšie pozitívne slová, ktoré zo strany ministerky nie sú žiadnou výnimkou, no občanmi, ktorí sa trápia s problémami, ktoré priniesla pandémia a vojna na Ukrajine spolu s častou nečinnosťou súčasnej vlády v zásadných otázkach, často jednoducho nie sú prijímané. Remišová však dlhodobo ukazuje, že si za svojimi slovami stojí a hlbokými vládnymi konfliktami, znamenajucími v podstate postupné rozpadávanie sa vlády, sa priveľmi vyrušovať nenechá.

Foto: Fb/veronikaremisova


„Takmer 12,6 miliardy eur z nových eurofondov budeme investovať do oblastí, ktoré prinesú ľuďom lepšiu prácu, zdravé životné prostredie, kvalitnú dopravu, lepšie zdravotníctvo a sociálne služby. Lebo ľudia vo všetkých regiónoch Slovenska si zaslúžia európsku kvalitu života,“ konštatuje Remišová.

Mohlo by vás zaujímať:

  1. Sulíkovi je jeho MEGAKAUZA na smiech
  2. Podpredseda parlamentu Juraj Blanár (Smer-SD)
  3. Veronika Remišová na grafickom vizuále, ktorý zverejnila na sociálnej sieti.

Najviac peňazí na „zelené riešenia“ a „boj proti dopadom klimatickej krízy“

Diskusiu s určitosťou však vyvolajú oblasti, na ktoré sa plánuje operačný program Slovensko sústrediť. „Najviac z nového eurofondového balíka – až 4,2 miliardy €, pôjde na zelené riešenia a boj proti dopadom klimatickej zmeny,“ tvrdí Remišová. Environmentálna politika je s určitosťou podstatná, no možno to v dnešnej dobe nie je oblasť, ktorú by občania očakávali ako prioritnú. Slovensku je často vyčítaná napríklad nedostatočná životná úroveň, alebo chýbajúca základná infraštruktúra. Zo spoločnosti taktiež často znejú hlasy, že vláda na jednej strane chce podporovať „zelené riešenia“, na strane druhej nemá problém v snahe potrestať Rusko za vojnu na Ukrajine obnovovať energetické zdroje, ktoré preukázateľne a zásadne škodia životnému prostrediu.

KOMENTÁRE ČLÁNKU :

Remišová prekvapila novou reklamou: Tvoríme úspešné Slovensko, kde sa bude dobre žiť!

Odoberať
Upozorniť na
8 Komentáre
Najnovšie
Najstaršie Najviac hlasovaných
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre