tuzla evden eve nakliyat
eReport.sk
Na kombosnímke vpravo podpredseda Smeru Richard Takáč medzi účastníkmi protivládneho protestu.
Na kombosnímke vpravo podpredseda Smeru Richard Takáč medzi účastníkmi protivládneho protestu. Zdroj:tv markíza/fb-rt

VIDEO Smer reaguje na Markízu! Takáč: Neviem, či im odpustia tisíce ľudí v daždi

Televízia Markíza včera urobila výraznú chybu. Protestujúcich ľudí v Bratislave označila za „dezolátov“. Tí pri tom na proteste len slobodne vyjadrovali svoj názor na súčasnú vládu a na fakt, že im prezidentka dvakrát po sebe nevyhovela v žiadostiach o referendum o predčasných voľbách a o demisii vlády. Jedným dychom treba dodať, že proti súčasnej vláde sa podľa prieskumov vyslovuje drvivá väčšina obyvateľstva a televízia si okrem toho takéto konštatovanie v žiadnom prípade nesmie dovoliť.

Mohlo by vás zaujímať:

  1. Podpredseda Smeru-SD Ľuboš Blaha,
  2. Na kombosnímke zľava Peter Pellegrini (Hlas-SD) a Robert Fico (Smer-SD).
  3. Šéf parlamentu Boris Kollár (Sme rodina).
  4. Titulka TV Markíza k dnešnému protestu
  5. Uvedenie protestu na TV Markíza
  6. Robert Fico pri rečníckom pulte počas tlačovky.

Na uvedený prešľap už stihol zareagovať aj zástupca strany Smer-SD, ktorá národný protivládny protest organizovala. A pekné slová to zrovna nie sú! „Objektivita médií v priamom prenose! Nech sa páči! Či to bol pracovný titulok alebo zámer, nič to nemení na fakte, ako sa redaktor postavil k protivládnemu protestu. Nazvať dezolátmi ľudí, ktorí chcú vyjadriť svoj názor?,“ šokovane reagoval podpredseda Smeru Richard Takáč na sociálnej sieti.

Ak išlo o pracovný názov, môže to vypovedať o neobjektívnosti média. Televízia Markíza sa za uvedené tvrdenie ospravedlnila a uviedla, že sa názov reportáže do vysielania dostal nechtiac. To by však znamenalo, že zamestnanci Markízy mohli mať tento názov interne ukotvený ako „pracovný“. Podpredseda Smeru sa teda pýta, či sa potom ich reportáže dajú považovať za nestranné. Zároveň si myslia, že tento prešľap Markíze ľudia len tak neodpustia.

VIDEO Ospravedlnenie moderátorov hlavnej spravodajskej relácie TV Markíza

Zdroj: tv markíza

„Ak si toto myslel a ´nechtiac´ pustil do éteru, s akým zámerom asi šiel robiť reportáž?!
V komentári pridávam video, kde sa televízia ospravedlňuje. Príde mi to ako trápny pokus o nápravu, keď im ku koncu správ docvaklo, čo pustili na obrazovku. A neviem, či jej odpustia tisíce ľudí, ktorí napriek počasiu prišli vyjadriť svoje pocity pred prezidentský palác a niekto ich takto pomenoval,“ dodal Takáč.

Zdroj: fb/richardtakac2018

Spravodajský portál súkromnej televízie priniesol stanovisko Henricha Krejču, riaditeľa Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza: „V priebehu vysielania včerajších Televíznych novín došlo k zlyhaniu ľudského faktora, následkom čoho sa na obraz dostal nesprávny titulok. Z neuváženého konania jedného z našich kolegov sme vyvodili dôsledky a boli urobené opatrenia, aby sa takáto situácia už nezopakovala. Zdôrazňujeme, že v žiadnom prípade nešlo o úmyselné konanie. Ešte raz sa touto cestou ospravedlňujeme organizátorom a účastníkom protestu, ako aj našim divákom. Zároveň však chceme poukázať na to, že redaktor Adel Ghannam za vzniknutú situáciu nenesie žiadnu zodpovednosť, o predmetnom titulku vôbec nevedel, pretože chyba vznikla v redakcii. Na nášho redaktora sa zdvihla vlna nenávisti s rasistickým podtónom, čo považujeme za neadekvátne a neprípustné,“ zverejnil postoj Krejču web tvnoviny.sk.


KOMENTÁRE ČLÁNKU :

VIDEO Smer reaguje na Markízu! Takáč: Neviem, či im odpustia tisíce ľudí v daždi

Odoberať
Upozorniť na
12 Komentáre
Najnovšie
Najstaršie Najviac hlasovaných
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

Čítajte viac…

Šport

Politika

Správy

Celebrity

Šport

Zaujímavosti

cialis
findik haber oku