eReport.sk
Peter Pellegrini, Ivan Korčok Zdroj: tasr/koláž eReport

Podporovatelia Korčoka spustili na Facebooku podvodnú antikampaň proti Pellegrinimu, zneužíva Harabina


Podporovatelia Korčoka v politickom boji neváhajú používať metódy šmejdov, keď proti Pellegrinimu zneužívajú Harabina. Autor je presvedčený, že nejde len o morálny problém, ale mohlo by ísť aj o porušovanie zákona.

Pred niekoľkými dňami sa na sociálnej sieti Facebook a Instagram rozbehla masívna podvodná platená antikampaň proti Petrovi Pellegrinimu, ktorá má odradiť voličov Štefana Harabina. Antikampaň zneužíva výroky Harabina z predvolebnej kampane a jej cieľom je u Harabinových voličov navodiť dojem, že za ňou stojí práve on, jeho tím alebo jeho podporovatelia. Riadia ju však podporovatelia Ivana Korčoka. Ako jediný kandidát z nej môže mať prospech práve Korčok.

Podvodná antikampaň

Antikampaň proti Pellegrinimu vychádza z facebookovej stránky s názvom Národná petícia. Facebooková stránka bola vytvorená len nedávno, konkrétne 24. marca. Je teda zrejmé, že vznikla výlučne a len na účely konkrétnej platenej antikampane pred druhým kolom prezidentských volieb, ktorých výsledok má a skutočne môže ovplyvniť.

Stránka má aj svoj web – www.narodnapeticia.sk a z verejných databáz sme sa dozvedeli, že táto doména bola zaregistrovaná rovnako 24. marca a vlastní ju istá bratislavská spoločnosť. Konkrétne ide o UASP Events, s.r.o.. V obchodnom registri sa ďalej môžeme dozvedieť, že jediným spoločníkom je istý Ondrej Bortlík. Ten figuruje ako jediný spoločník aj v spoločnosti event.lab, s.r.o..

Z názvov oboch spoločností sa dá vydedukovať príslušnosť pána Bortlíka k progresívnemu politickému prúdu. Anglické slovo „event“, v preklade udalosť/podujatie, je totiž veľmi dobrým poznávacím znakom tejto skupiny. Veľmi radi organizujú najrôznejšie eventy, z čoho tiež vyplýva, že aj obe spoločnosti pána Bortlíka sa zrejme venujú práve organizovaniu eventov, teda rôznych podujatí.

Špinavo zneužívajú Harabina

Z facebookovej stránky Národná petícia môžeme zistiť aj to, že stránka má momentálne aktívnych 9 politických reklám!!! Všetky obsahujú výroky Štefana Harabina proti Petrovi Pellegrinimu a ich rozpočet na jednu je od 100 eur až po 400 eur! Dôležitý je ale ich dosah. Každá jedna platená reklama môže zasiahnuť viac ako 1 milión slovenských užívateľov Facebooku. To je masívna antikampaň!

Podľa pravidiel Facebooku každá politická reklama na tejto sociálne sieti musí kvôli transparentnosti obsahovať určité náležitosti. Práve vďaka týmto pravidlám môžeme dohľadať zadávateľa reklamy. Okrem iného sa tam z povinnosti nachádza aj adresa a telefónne číslo. Adresa je samozrejme totožná so sídlom spoločnosti UASP Events s.r.o. a telefónne číslo je +421233323409.

Metódy šmejdov

Web www.narodnapeticia.sk je samostatná kapitola. Progresívni podvodníci na ňom vyslovene vyzývajú ľudí, aby sa nezúčastnili druhého kola a nedávali hlas Petrovi Pellegrinimu.

Takéto svinstvo si autor článku nepamätá. A toto má byť tá slušná časť spoločnosti. No v politickom boji neváhajú používať metódy šmejdov. Autor je presvedčený, že nejde len o morálny problém, ale mohlo by ísť aj o porušovanie zákona. Z tohto dôvodu by sa týmito informáciami mali zaoberať príslušné orgány. Podvodná antikampaň má potenciál výrazne ovplyvniť výsledky volieb v prospech kandidáta opozície a liberálnych médií Ivana Korčoka.

KOMENTÁRE ČLÁNKU :

Podporovatelia Korčoka spustili na Facebooku podvodnú antikampaň proti Pellegrinimu, zneužíva Harabina

Odoberať
Upozorniť na
15 Komentáre
Najnovšie
Najstaršie Najviac hlasovaných
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre