eReport.sk
Ladislav Štaidl a Iveta Bartošová, foto: profimedia

Ostrá kritika seriálu o Ivete Bartošovej. Jej manažér je na prášky: „Nebola profík, bola rozmaznané decko!“

Televízny producenti sa snažili priniesť divákom seriál o slávnej českej speváčke, ktorá sa pripravila o život skokom pod vlak. To, čo vyprodukovali, sa ale nepáči jej prvému manažérovi.

Televízia Nova uvedie seriál Iveta o zosnulej Ivete Bartošovej († 48). Dotýkať sa bude predovšetkým začiatkov jej kariéry a vzťahu s Petrom Sepéšim († 25). Tomáš Gottlieb (72), ktorý ako prvý manažér Ivety poznal dobre oboch, ale nie je spokojný: „Nove sa podoba Ivety vôbec nepodarila. Ale vôbec. Je tam herecký výraz a hoci sa Anna Fialová snaží, tak stále vyzerá profesionálne, ale Iveta, keď som ju spoznal, tak bola úplne naivné dievčatko,“ hovorí prvý manažér princeznej českého šoubiznisu Tomáš Gottlieb.

Spravil by to inak

„Hlavne mi, ale táto miniséria pripadá úplne zbytočná. Páčilo by sa mi to ako román. Ale oni píšu, že odhaľujú aj Ivetino detstvo, čo mi príde úplne nanič. Hlavne posledná generácia ju absolútne nepozná, a aj keby ju poznala, nebola tak významná, aby o nej mal byť trojdielny seriál,“ tvrdí bez zábran. „Je to plakanie nad hrobom a podľa mňa je to plakanie úplne o ničom,“ dodal manažér.

Tomáš Gottlieb, prvý manažér Bartošovej – Foto: profimedia

„Iveta bola spupná a bola s ňou strašne ťažká práca. Som hrdý na to, že som ju dotiahol na Zlatého slávika. Až potom som ju odovzdal Láďovi Štaidlovi. Nikdy mi nepoďakovala. Ona je z rodiny, kde to takto nefunguje. Otec bol veľký komunista, predák v Kopřivnici, bohužiaľ hrozne pil. Iveta si z domu priniesla veľkú traumu. Mala, ale šťastie, že to na nej nikto nevidel. Bola čarovná, všetci ju milovali, ale nikto ju nevidel za zatvorenými dverami. Doma to bolo rozmaznané decko, ktoré si myslelo, že všetko urobila ona. Že prišla, zaspievala a všetci sa zbláznili, ale pritom to bola neskutočná mravčia práca,“ spomínal v relácii Extra Host Gottlieb.