eReport.sk
Pošta Trnava 1, foto -redakcia eReport Trnava
Pošta Trnava 1, foto -redakcia eReport Trnava

„Letná“ pošta


Aj v čase moderných technológií zohráva pošta stále dôležitú úlohu. Jej služby už zďaleka nie sú len o doručovaní listov a balíkov, ponúkajú omnoho viac. Kým niektorí preferujú elektronické služby, iní navštevujú pobočky Slovenskej pošty osobne. Najmä v lete ľudia veľa cestujú a nevedia si vždy prevziať zásielku priamo od pani poštárky. Pošta však aj v týchto prípadoch ponúka zákazníkom riešenia. 

Bez obmedzení

Mnohé inštitúcie a prevádzky fungujú v letnom období v obmedzenom režime. To sa však Slovenskej pošty netýka.  „Počas letných prázdnin Slovenská pošta neplánuje žiadne obmedzenia v prevádzke pobočiek v Trnave,“ informovala Eva Peterová, hovorkyňa Slovenskej pošty. A tak štandardne počas otváracích hodín vybavíte všetko, čo potrebujete. V nákupných centrách nájdete pobočky otvorené aj počas víkendu. Do redakcie sme dostali podnet od obyvateľa, ktorý sa týkal otváracích hodín Pošty 1 na Trojičnom námestí. Tie sú aktuálne len počas pracovných dní, čo mnohým ľuďom nevyhovuje, pretože sú počas týždňa v práci. „Cieľom pošty je transformovať poštovú sieť v Trnave tak, aby sa zvýšila jej dostupnosť pre obyvateľov mesta,“ doplnila Eva Peterová. Sú rôzne riešenia, vďaka ktorým si môžete vyzdvihnúť balík či doporučený list. 

Aj mobilom

Opýtali sme sa, aké riešenia odporúčajú ľuďom, ak si nevedia počas otváracích hodín Pošty 1 vyzdvihnúť svoj balík alebo doporučený list. „Doručenie zásielok si zákazníci vedia pohodlne manažovať aj vo svojom telefóne. Mobilná aplikácia Slovenskej pošty umožňuje sledovať zásielku v reálnom čase, presmerovať ju na inú adresu, pokiaľ ide o balíky je možné zmeniť aj deň doručenia. Zákazník, ktorému nie je možné doručiť doporučenú zásielku a v schránke si nájde žltý lístok, môže požiadať o jej opakované doručenie, preposlanie doporučenej zásielky na inú adresu, napríklad do práce, alebo o preposlanie na inú poštu, ktorú má bližšie, resp. jej otváracie hodiny mu vyhovujú viac. Táto služba je dostupná cez aplikáciu, web, alebo call centrum. Riešením je aj splnomocnenie pre poverenú osobu, ktorá bude oprávnená vyzdvihovať aj doporučené zásielky namiesto adresáta,“ poradila Eva Peterová.

O splnomocnenie môžete požiadať elektronicky alebo osobne na pobočkách pošty. Je to ideálne riešenie, ak cestujete na dlhší čas preč a očakávate nejakú zásielku, alebo v prípade, ak vám nevyhovujú otváracie hodiny pošty. Ďalšia z častých komplikácií v doručovaní pošty je to, že ľudia nemajú označenú schránku a tak pošta nemôže zásielky či listy doručiť.  

Zdroj: eReport Trnava

KOMENTÁRE ČLÁNKU :

„Letná“ pošta

Odoberať
Upozorniť na
0 Komentáre
Najnovšie
Najstaršie Najviac hlasovaných
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

Aktuálne