Známy spevák Miro Jaroš, ktorý sa zviditeľnil ako finalista prvej SuperStar na Slovensku čelí drsnej kritike rodičov. O Jarošovi, ktorý dnes spieva pre deti tvrdia, že je nenažranec, ktorý svoje koncerty vníma predovšetkým ako vysoko výnosné kšefty. Zaujímavosťou je, že o kritike dotknutých rodičov informoval na sociálnej sieti práve Jaroš. Bráni sa proti obvineniam a tvrdí, že koncertbné turné pre detských divákov nie je pre neho žiadny super biznis. „Výroba takéhoto turné je nákladná, často stresujúca, ale máme to radi. Robíme to s láskou. Pre nás, aj pre vás, pretože chceme, aby ste dostali to najlepšie. A tí, ktorí na našom turné boli, vedia, čo dostávajú,“ argumentuje Jaroš.
Rodičom detí, ktoré sú fanúšikmi speváka sa nepáči výška vstupného na jeho koncerty. Zdá sa im neprimerane vysoká. “Si spevák pre deti. Na deťoch sa nezarába! 13 eur za vstupenku na koncert? Si nenažranec!“ – hromžia rodičia na spevákovu adresu, pričom umelec sám priznáva, že s takýmito názormi sa stretáva pravidelne.
Nie je to honorár iba pre mňa, odkázal umelec
„Väčšinou sa snažím ľuďom vysvetliť, že to nie je honorár iba pre mňa. Napríklad. Toto je fotka z Bratislavy a na nej ľudia, ktorí s nami v ten deň spolupracovali. Organizátor, manažment, kapela, technici, stavba pódia, sbs, zdravotníci, promo, prenájom priestorov, výroba grafiky, samplov, rekvizity, poplatky predajcom vstupeniek, kostýmy, soza, cestovné náklady, odvody štátu – to sú veci, ktoré mi narýchlo napadli a treba ich zaplatiť, aby sme mohli hrať,“ argumentuje Jaroš.
Jaroš tvrdí, že ceny vstupného sa snažia držať čo najnižšie
V tejto súvislosti pripomína, že jeho koncertné šnúry pre deti nie sú pre neho takým výnosným kšeftom, ako si možno mnohí myslia. „Turné vôbec nie je zlatá baňa. Je to o radosti z práce, adrenalíne, ktorý milujeme a vaša spokojnosť je naša najväčšia odmena. Je možné, že si niektorí myslia, že to nie je hodné ceny vstupenky, chcem vás však uistiť, že sa ceny snažíme aj pri zdražovaní všetkého, držať čo najnižšie…,“ zdôraznil obľúbenec detského publika.
Jaroš pripomína aj to, že neraz vystupuje aj na akciách, na ktoré je vstup grátis. „Rozumiem, že pre niekoho môže byť cena vstupenky vysoká, chcem však povedať, že hrávame tiež veľa akcii, ktoré organizujú mestá a tam majú fanúšikovia vstup zadarmo.“
V závere svojho statusu sa poďakoval Jaroš tímu ľudí, ktorí mu pomáhajú s organizáciou a prípravou jeho koncertných predstavení. „Vytvára mi podmienky na to, že sa v robote cítim šťastný. Váš potlesk na každom koncerte nepatrí len mne, ale sa s ním delím so všetkými. Bez môjho teamu, by žiadne turné nemohlo byť a nebol by som ani ja, tak ako ma poznáte,“ dodal Jaroš a pridal aj fotku ľudí, s ktorými v súvislosti so živými vystúpeniami spolupracuje.
Vlani si zavaril si dúhovými trakami
Miro Jaroš patrí k našim najobľúbenejším detským spevákom a skutočne je radený aj medzi tých, ktorým to v tejto kategórii umelcov najviac vynáša. Napokon stačí si pozrieť napríklad na počty videní, ktoré majú jeho klipy na sociálnych sieťach. Pretože aj z toho plynú viac ako slušné príjmy. Jeho malí fanúšikovia ho síce milujú, ale viacerých rodičov si pohneval aj v minulosti. Hádku s mamičkami spustili dúhové traky v hudobnom klipe. Populárny spevák zverejnil vlani júni video k novému singlu LEGO, kde takéto práve traky prezentoval.
„Moja dcérka sa teší vždy, keď počuje vaše piesne. Počúva ich stále. Ale po novom klipe sa nedalo nevšimnúť, že traky sú farebné. A môj názor je taký, že je to liberálne, LGBT. My sme kresťania. Je mi smutno, že novú pieseň nemôžeme počúvať,“ napísala vtedy jedna z pobúrených mamičiek.
Spevák bol z reakcie matiek sklamaný. Na sociálnych sieťach preto zverejnil vyhlásenie, podľa ktorého nejde o nič iné, ako o náhodný výber oblečenia.
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Do Jaroša sa pustili rodičia: Si nenažranec, na deťoch sa nezarába! Spevák: Nie je to zlatá baňa