Spolupracuje na nej s UKF. Univerzita Konštantína Filozofa (UKF) v Nitre spolupracuje s Ministerstvom vnútra (MV) SR na komunikačnej kampani, ktorej cieľom je ukázať prínos odídencov z Ukrajiny pre slovenskú spoločnosť. Ako informovala UKF, prvé výstupy kampane sa na sociálnych sieťach ministerstva objavia v priebehu januára a februára tohto roka.
Mohlo by vás zaujímať
Spolupracuje na nej s UKF
Za UKF sa na kampani podieľajú študenti i pedagógovia katedry masmediálnej komunikácie a reklamy. Mediálne výstupy kampane vytvorili študenti magisterského štúdia.
Externý dohľad nad projektom zastrešila aj profesorka Amiee Shelton z Roger Williams University v USA, čestná prezidentka Českej marketingovej spoločnosti Jitka Vysekalová a redaktor Denníka N Vladimír Šnídl.
Boj proti proruským hoaxom
„Akademický sektor i ministerstvo vnútra poukázaním na prínos Ukrajincov a ich kultúry pre Slovensko bojujú proti dezinformáciám a hoaxom spojeným s ruskou agresiou na Ukrajine,“ uviedla UKF.
Výstupmi kampane budú krátke videá, podcasty a infografiky. „Tvoria zmes slovenských a ukrajinských respondentov, z ktorých každý reprezentuje nezastupiteľnú časť spoločnosti. Okrem uznávanej etnologičky svoje vstupy poskytla napríklad aj pracovníčka archívu v Prešove či učiteľka slovenčiny pre Ukrajincov,“ informovala UKF.
Mikulec
Podľa dočasne povereného ministra vnútra Romana Mikulca, je hlavným cieľom kampane priblížiť ukrajinskú kultúru, zvyky, ale ukázať aj ekonomický a spoločenský prínos odídencov pre slovenskú spoločnosť.
„Téma vojny na Ukrajine je dlhodobo aktuálnou. Naši východní susedia sú na Slovensku už prirodzenou súčasťou života, a preto sme sa rozhodli sprostredkovať verejnosti, ako sa im v našej krajine darí, a pomôcť tiež spoznať ich zvyky či tradície,“ doplnila riaditeľka tlačového odboru ministerstva Zuzana Eliášová.
Zdroj: tasr
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Mikulec pripravil novú kampaň. Má Slovákom otvoriť oči a priblížiť prínos Ukrajincov pre našu spoločnosť