Pre Valla má tvrdý odkaz! Iniciatíva Boj za auto a individuálnu osobnú dopravu zmerala nové, zúžené pruhy na nábreží. Výsledky vás asi neprekvapia. Okrem toho, na nábreží pribudli ostrovčeky, na ktorých si už niekoľko vodičov vážne poškodilo auto. To nahnevalo aj Borisa Kollára.
Na príliš úzke pruhy už od začiatku zmien, ktoré inicioval primátor Bratislavy, reaguje verejnosť aj vodiči autobusov. Už po prvých pár dňoch od novej organizácie dopravy na nábreží, došlo k prvej nehode s autobusom. Dôvodom bolo, že dva väčšie dopravné prostriedky, sa jednoducho nevošli vedľa seba.
Teraz si problematiku zobrala na mušku iniciatíva Boj za auto a individuálnu osobnú dopravu. Čo urobili? Pod rúškom noci sa vybrali na nábrežie a zmerali jazdné pruhy.
Related Posts
Na sociálnej sieti píšu, čo zistili: „Nakoľko na Krajskom dopravnom inšpektoráte BA mi na rokovaní tvrdili, že šírky pruhov na Vajanského nábreží zodpovedajú zákonu a predpisom boli sme dnes v noci (aby sme sa vyhli premávke) premerať šírky cestných pruhov:
Priebežný pruh pri prechode na Štúrovom námestí pri Propelleri (kadiaľ je vedená MHD) pri začiatku ostrovčeka má 247 cm, na stop čiare je to 270 cm, biely vodiaci pruh je nakreslený nie na kraj, ale do hĺbky 5 cm od kraja hrany ostrovčeka.
Na prechode pri Kúpeľnej je na strane Múzea šírka cestného pruhu 315 cm na strane Kúpeľnej je to 333 cm, biele vodiace pruhy smerujú na hrany ostrovčeka pričom ostrovčeky zasahujú vo vzdialenosti 1 metra 15 cm do cestného pruhu z ľavej strany (zo strany šoféra),“ informujú aktivisti.
Pre Valla má tvrdý odkaz!
A to nie je všetko. Je úplne zrejmé, že na nábreží už došlo k niekoľkým nehodám, pri ktorých si vodiči poškodili autá. Iniciatíva informuje: „Na snímkach je vidieť, že u oboch ostrovčekov došlo k nárazu vozidiel do nich. U prvého (Pri Propelleri) je nám známe, že došlo k zničeniu kolesa pri tom druhom musel byť poškodená aj polo-os nakoľko betón je od nárazu rozbitý na šírke 40 cm.“
„Technická norma STN 73 6110 určuje, že minimálna šírka vozovky/ pruhu s MHD je 3,5 m (350 cm). Tak o čom to tu stále Vallo a cykloteroristi točia?? Zjavne úmyselne spravili závadové vozovky, zjavne úmyselne do cesty vodičom nastavali nečakávané prekážky – aby si čo najviac vodičov poškodilo vozidlá!!! A to sme mali dnes jasnú noc, cca 2 °C pod nulou, nenasnežené. Takže ako bol pred pár dňami požiadaný Magistrát – primárne je potrebné identifikovať na Magistráte a v Metropolitnom inštitúte cykloteroristov ( následne vyvodiť zodpovednosť),“ ukončuje svoj príspevok iniciatíva Boj za auto a individuálnu osobnú dopravu.
Ich príspevok na svojom Facebooku zdieľal aj Boris Kollár. Napísal k tomu ostré slová: „Prepáčte mi, ale takúto sprostosť a ohrozenie vodičov a aut môže vymyslieť a prikázať len človek padnutý na hlavu. Nehovoriac o tom, že boli porušené technickí normy. Pán primátor Vallo, stále ste s týmto spokojný?“ pýta sa Kollár.
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Kollár o Vallovi: padnutý na hlavu! Reaguje na zúžené pruhy a množstvo nehôd na nábreží