Štart novej televízie 360, za ktorou stojí známy novinár Michal Kovačič, nie je vôbec hladký. Napriek ambicióznemu projektu, ktorý sľubuje nezávislé a objektívne spravodajstvo, slovenské mainstreamové médiá o ňom mlčia. Tento tichý bojkot vyvoláva otázky, aké presne sú vzťahy medzi Kovačičom a jeho kolegami po tom, ako vypadol zo stále mocnej Markízy. Nepotrebujú nového konkurenta? Alebo je pre nich už jednoducho irelevantný? Každopádne, rozbeh projektu nie je nijak hlasný. Čítajte komentár k aktuálnej téme.
Prvé dni vysielania priniesli len zopár relácii a politickú diskusiu, no absencia záujmu veľkých médií môže spôsobiť komplikovaný štart. Kovačič a jeho tím tak čelia nielen výzvam budovania dôvery divákov, ale aj prekážkam zo strany zvyšku mediálneho prostredia. Jeho spoluprácu potrebuje, ak chce byť relevantným hráčom v komplikovanom segmente „mienkotvorných“ relácií.
Kovačiča podporila napríklad satirická stránka Zomri, ktorá ho silno propagovala pri zbieraní peňazí. Nie je však isté, či pomerne veľkú jednorazovú sumu vyzbieral naozaj čisto od bežných podporovateľov, štruktúra príspevkov čiastočne indikuje, že toky peňazí už boli dopredu pripravené.
No biznis je biznis a na dosť malom slovenskom trhu zase nie je také ľahké sa živiť. A to bez ohľadu na to, či sa ako médium živíte reklamou, z predplatného, alebo korupc… pardón, príspevkami nezávislých podporovateľov kvality mediálneho prostredia (pozdravujeme naše veľké denníky).
Mohlo by vás zaujímať:
V konečnom dôsledku, pravdaže, rozhodnú diváci. O tom, či ich projekt osamelého matadora z Markízy bude baviť.
Zdroj: eReport
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Facka pre Kovačiča! Jeho novú telku ignorujú aj kolegovia z mainstreamu