Členské štáty Európskej únie chcú zasadne obmedziť používanie reklamných sloganov zdôrazňujúcich ekologický rozmer, ako napríklad ,,šetrný k životnému prostrediu“ alebo ,,klimaticky neutrálny“.
Producenti by potom už nemohli používať takéto termíny na propagáciu výrobkov, výrobných postupov alebo spoločností, oznámilo v stredu švédske predsedníctvo Únie. TASR o tom informuje na základe správy portálu orf.at.
Slogany založené na oficiálnych systémoch certifikácie
Cieľ je uľahčiť spotrebiteľom porovnávanie výrobkov. Šetrné k životnému prostrediu, by mali v budúcnosti povoľovať len slogany založené na oficiálnych systémoch certifikácie.
Mohlo by vás zaujímať:
Oficiálne registrované alebo stanovené
Povolené by boli aj potvrdenia o udržateľnosti, ktoré sú oficiálne registrované alebo stanovené verejnými orgánmi. K iniciatíve zaujme budúci týždeň stanovisko Európsky parlament (EP), ktorý bude o finálnej podobe návrhu ďalej rokovať s členskými štátmi.
Zdroj: tasr
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Európska únia sprísni ekologické reklamné slogany