V minulosti pracoval pre televíziu Joj a RTVS. Z redaktora sa vypracoval na úspešného manažéra.
Dnes je čierny deň. Okrem toho, že odišiel obľúbený moderátor Julo Viršík zaznela aj správa, že skonal Andrej Miklánek (†48). Pôsobil v RTVS, kde prešiel viacerými pozíciami od obchodného manažéra, športového redaktora, cez šéfredaktora športového vysielania až po pozície vo vrcholovom manažmente. Ako projektový manažér sa v roku 2008 podieľal na spustení športovej programovej služby Trojka. Od leta 2013, v JOJ Group pracoval na pozícii manažéra divízie platených kanálov a služieb.
Participoval na spustení špecializovaných detských programov RiK a Ťuki TV. Tri roky pôsobil ako obchodný riaditeľ spoločnosti Mediaresearch pre ČR a SR, realizátora elektronického merania televíznej sledovanosti na českom trhu ako aj merania návštevnosti internetu v Čechách a na Slovensku.
Odborník na televíznu platformu v minulosti opísal čo pre neho znamenajú čísla a aká sledovanosť dáva význam: „Pri hodnotení sledovanosti je vždy dôležité porovnávať jablká s jablkami, teda porovnávať kanály v rámci jednotlivých žánrov. Povedzme porovnanie sledovanosti TV Markíza a dokumentárnej stanice Spektrum veľkú výpovednú hodnotu nemá, ale povedzme porovnanie Spektra a BBC Earth už môže veľa ukázať. Takže pre nás je dôležité, ako sa daný kanál správa v skupine tematicky príbuzných staníc, a toto je pre nás dôležitejšie ako absolútny počet divákov. Napríklad vieme, že kanál Stingray Brava Jazz, zameraný na džezovú hudbu, nikdy nebude mať masový zásah, ale pre nás je dôležitý, možno dôležitejší ako menej kvalitný kanál zameraný na hudobný mainstream, keďže takých kanálov máme v ponuke veľa. Teší nás, že Folklorika je najsledovanejšia medzi hudobnými kanálmi, ŤUKI TV veľmi tesne druhý najsledovanejší v obrovskej konkurencii detských kanálov,” povedal pre hnonline.sk.
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Zomrel bývalý športový komentátor Andrej Miklánek! Bol veľký odborník na televízne služby