eReport.sk
Boris Valábik a Marián Gáborík, foto: RTVS, Milan Krupčík

Chcel ešte viac! Dangl pýta za 1 diel šou Boris & Brambor 16 200 eur


Bývalí hokejisti Boris Valábik (34) a Marián Gáborík (38 ) začínali pôvodne podcastom. Ten sa stal televíznou šou s názvom Boris & Brambor. Rozhodne to nie je lacná záležitosť. Televízia zrazila cenu o tretinu.

Nákladnú šou dvoch bývalých hokejistov s názvom Boris & Brambor vysiela verejnoprávna RTVS. Na základe dostupnej zmluvy medzi jej riaditeľom Jaroslavom Rezníkom a produkčnou spoločnosťou Dana Dangla sme zistili, že jedna časť tejto relácie stojí neuveriteľných 16 200 eur. A to mal byť pôvodne oveľa lacnejší podcast. Podľa našich zistení je zmluva podpísaná na 32 častí za horibilnú sumu 518 400 eur. Z toho môžeme usudzovať, že na kontá bývalých hokejistov Borisa Valábika a Mariána Gáboríka prídu nemalé peniaze. Hlavne si však polepší podnikavý Dano Dangl (45).

Producent Dano Dangl na tlačovej konferencii. foto: tasr

V RTVS nás šokovali informáciou, že relácia bola pôvodne ešte oveľa drahšia. „Pri relácii Boris & Brambor bol so spoločnosťou Noemo Production zazmluvnený kompletný balík 32 častí, pričom cena 16 200 eur je o tretinu nižšia ako pôvodná ponuka,“ povedala nám hovorkyňa televízie Andrea Pivarčiová. Výroba relácie je vraj komplikovanejšia, ako sa na prvý pohľad zdá. „Zároveň je dôležité zdôrazniť, že za spomínanú sumu 16 200 eur sa vyrábajú dve relácie, pričom každá epizóda je do vysielania nasadená v dvoch rôznych formátoch – v utorok večer je do programu zaradená základná verzia a v sobotu, v neskoršom večernom bloku, sa na obrazovky dostáva predĺžená verzia s upraveným strihom. V tomto prípade teda prebieha postprodukcia každej epizódy dvakrát a RTVS tak získava za spomínanú cenu dva samostatné premiérové programy,“ povedali nám vo verejnoprávnej televízii.

Balík 32 častí zahŕňa aj dve relácie špeciálnych formátov. „Vianočný a silvestrovský špeciál sú násobne produkčne, procesne, a teda aj finančne, náročnejšie. Tieto fakty dramaticky znižujú priemernú cenu za jednu epizódu relácie Boris & Brambor,“ vysvetľuje hovorkyňa Pivarčiová. Zaujímalo nás, či si televízia nemyslí, že je tento typ programu zbytočne predražený. „Relácia Boris & Brambor je televízny program na spôsob amerických Late night show s atraktívnou scénou, na tvorbe ktorého pracuje viac ako 20-členný výrobný štáb. Reakcie divákov sú priaznivé, preto považujeme pomer hodnoty za dané finančné plnenie za adekvátne výhodný,“ znie postoj RTVS.

KOMENTÁRE ČLÁNKU :

Chcel ešte viac! Dangl pýta za 1 diel šou Boris & Brambor 16 200 eur

KOMENTOVALI STE:

Aktuálne