eReport.sk
Foto: shutterstock

Spodná bielizeň má rešpektovať želania žien. Známa značka už nechce byť len pre modelky

Slávna americká značka spodnej bielizne Victoria’s Secret zmenila svoju obchodnú stratégiu. Pri navrhovaní bielizne sú po novom hlavným kritériom požiadavky samotných žien, a to rôznych postáv. Vizuálna stránka zahrňujúca prvoplánovú zvodnosť tak ustúpila pohodlnosti a funkčnosti. Aj napriek tomu však ostávajú jednotlivé kúsky vzhľadovo veľmi pekné.

Nová stratégia spoločnosti sľubuje spodnú bielizeň pre všetky ženy všetkých veľkostí a postáv. Do svojho sortimentu značka po novom zaradila spodnú bielizeň navrhnutú podľa požiadaviek súčasných žien, ktorá rešpektuje prirodzenosť a rôznorodosť. Doteraz bola firma známa svojou prezentáciou prostredníctvom nereálne dokonalých žien vo výrazne zvodnej bielizni.

Ako spoločnosť uvádza na svojich webových stránkach, vďaka spolupráci s mimoriadnymi ženskými osobnosťami sa jej podarilo vytvoriť revolučnú kolekciu inšpiratívnych produktov a rozšíriť ponuku spodnej bielizne na variabilnú škálu veľkostí. Slovami jeho generálneho riaditeľa Martina Watersa ide o posun od „produktu pre neho“ k produktu „pre ňu“, od sexi pre pár vyvolených“ k „sexi pre všetkých“. Dostupnosť naviac firma podporila rozšírením on-line ponuky na úkor uzatvorenia niektorých kamenných predajní.

Zdroj: twitter

Medzi zmienenými novými tvárami značky známymi ako VS Collective panuje veľká pestrosť. Nájdeme medzi nimi ženy jedinečné nielen svojim vzhľadom, ale tiež svojimi schopnosťami: futbalovú hviezdu Megan Rapinoe, herečku Priyanku Chopra Jonas, novinárku a fotografku Amandu de Cadenet, lyžiarku Eileen Gu či plnoštíhlu modelku Palomu Elsesser.

Zdielať / poslať / tlačiť

Odoberať
Upozorniť na
guest
0 Komentáre
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

Čítajte viac…

Politika

Správy

Celebrity

Šport