eReport.sk
foto: Roman Reissmuller

ROZHOVOR Robo Papp: Ako kaviarnik nedostal podporu, lebo je spevák. Ako spevák ju nedostal, lebo bol kaviarnik

Spevák Robo Papp (38) vstúpil do vôd slovenského šoubiznisu veľmi mladý. Tento rok ho poriadne vytrápil, napriek tomu je nesmierne šťastný. Krátko pred štyridsiatkou mu kamarát zmenil život.

Dalo by sa povedať, že tento rok bol pre vás viac úspešný ako zlý. V júni ste sa oženili, v decembri sa vám narodil syn Leonard. Súhlasíte?

 Presne tak, aj keď tento rok bol šialený v rámci práce, mal som jej najmenej za 20 rokov. Skončila aj naša kaviareň, ktorú sme si s manželkou otvorili minulý rok a bojujeme s korona opatreniami, úradmi, nepomocou vlády. Ale v konečnom dôsledku ho hodnotím ako veľmi šťastný, pretože som sa stihol oženiť, v decembri sa nám narodil syn, všetci sme zdraví.

Rodinné šťastie prebilo kovidovú smolu v biznise, lebo spievať ste nemohli. Boli ste aspoň plodný v tvorbe? Že plná zásuvka nových skladieb, len s nimi vyraziť do štúdia a na koncertné pódiá?

 Práveže “šuflík“ s pesničkami je prázdny, pretože tým, že sme celý rok bojovali o prežitie, nemal som vôbec energiu, čas ani náladu na skladanie pesničiek. Niekoľko nových, samozrejme, mám, ale nie je ich toľko, ako by sa mohlo zdať.

 Kaviareň, ktorú ste si s manželkou Veronikou otvorili, vydržala 9 mesiacov. Už ste spočítali straty? Aká suma vám vyšla?

 O kaviareň sme prišli súhrou okolností. Jednou z nich bolo aj porušenie zmluvy zo strany prenajímateľa, povolenie ďalšej gastro prevádzky v budove, zároveň kovid opatrenia, nezníženie nájmu v čase, kedy bola kaviareň zatvorená. Prišli sme o veľa peňazí, ostal nám po kaviarni úver, ktorý budeme splácať ešte niekoľko rokov, ale presnú sumu verejne prezentovať nebudeme.

  Bol to váš sen, ktorý ste si splnili, ale iba nakrátko. Pochopila som správne, že ponukami typu Jednu káva = 3 eurá, Jednu kávu = 2 eurá, Dobrý deň, prosím si espresso = 1,40 eur, ste sa pokúšali vychovávať ľudí?

 To boli z našej strany vždy len “srandičky“, ktoré ľudí pobavili. Snažili sme sa, aby v našej kaviarni bola vždy dobrá nálada, aby do nej ľudia vstupovali aj odchádzali s úsmevom a myslím, že to sa nám celý čas darilo. Vychovávať zákazníkov by podľa mňa kaviarne nemali, mali by sa snažiť, aby sa tam zákazníci cítili hlavne dobre.

Tento rok sa mu tvoriť veľmi nechcelo, foto: Roman Reissmuller

Odoberať
Upozorniť na
guest
0 Komentáre
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

Čítajte viac…

Politika

Celebrity

Sledujte nás

Nehanbite sa, ozvite sa. Radi sa stretávame so zaujímavými ľuďmi a nachádzame nových priateľov.