Inklúzia po Trnavsky. Mestu trvalo takmer 4 roky, aby prišlo s riešením problému ohlasovania návštev aj pre ľudí bez smartfónu.
Začiatkom februára spustilo mesto Trnava novú bezplatnú parkovaciu službu pre svojich obyvateľov. Táto služba obsahuje špeciálnu nonstop telefónnu linku na čísle 0800 22 10 40 a umožňuje ohlasovať čerpanie kreditov pre návštevy alebo kontrolovať ich zostatok. Doteraz sa museli obyvatelia spoliehať len na mobilnú aplikáciu DataMesta, ktorá vyžadovala inteligentný telefón alebo počítač s dátovým pripojením na internet. S týmto riešením mali problém najmä starší Trnavčania, ktorí používajú tradičný tlačidlový telefón bez prístupu k online aplikáciám.
Na riešenie čakali takmer 4 roky
Čerpanie kreditu pre návštevy trápilo časť obyvateľov od zavedenia prvej rezidentskej zóny koncom leta v roku 2021 na sídlisku Ľ. Podjavorinskej. S riešením problému prišlo vedenie mesta až začiatkom roka 2025. „Čerpanie kreditov cez DataMesta je jednoduchý proces na pár klikov a bežne ho využíva väčšina rezidentov. Myslíme však aj na tých, ktorým online spôsob z nejakého dôvodu nevyhovuje. Stačí zavolať na linku a operátor po overení vašej totožnosti zadá čerpanie kreditu za vás. Verím, že týmto spôsobom sú návštevnícke kredity na parkovanie bez problémov dostupné už naozaj každému, kto ich chce svojim návštevníkom poskytnúť,“ povedal primátor Trnavy Peter Bročka.
Ohlasovanie návštev
Na bezplatné číslo 0800 22 10 40 sa môžete dovolať iba z územia Slovenska. Ak potrebujete telefonickú asistenciu na čerpanie návštevných kreditov zo zahraničia, použite číslo +421 33 221 14 40. Mesto upozorňuje, že volania zo zahraničia sú spoplatnené.
Nonstop linka je zriadená výhradne na asistenciu na čerpanie návštevných kreditov. Po overení totožnosti rezidenta operátor zaznamená evidenčné číslo vozidla návštevy a dobu čerpania kreditov. Na tejto linke si môžete tiež skontrolovať zostatok kreditov. Všetky hovory budú nahrávané a ak bude linka obsadená, operátor vás spätne kontaktuje. Operátori neposkytujú informácie o iných záležitostiach, napríklad o regulácii parkovania v meste. Na tieto účely môžete kontaktovať e-mailovú adresu [email protected] . Informácie o parkovaní sú tiež dostupné v klientskom centre mestského úradu na Trhovej 3 alebo telefonicky na číslach 033/32 36 129 a 195 počas úradných hodín.
Zdroj: Mesto Trnava
Zdroj: eReport Trnava
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Linka, na ktorú čakali 4 roky