eReport.sk
Foto: garnier

Garnier pomôže 250 miliónom ľudí v snahe o zelenší život

Globálna kozmetická značka uvádza vzdelávaciu kampaň zameranú na pomoc nám všetkým urobiť jeden zelený krok.

Globálna štúdia ukázala, že hoci 81% ľudí túži žiť udržateľnejšie, iba menej ako 6% skutočne denne robí niečo na ochranu planéty *.

Nová séria videí, vytvorená National Geographic CreativeWorks za účasti National Geographic Explorers, je zameraná na zdieľanie odborných znalostí & skutočných praktických rád v rámci kľúčových tém udržateľnosti spojených s kozmetickým priemyslom.

Séria bude mať svetovú premiéru na Expe 2020 v Dubaji a bude tiež celosvetovo k dispozícii.

1. októbra 2021 značka Garnier predstavuje ďalší míľnik v rámci záväzkov Green Beauty – uvádza vzdelávaciu kampaň zameranú na udržateľnú konzumáciu.

Vďaka videám vytvoreným zo strany National Geographic CreativeWorks dáva značka Garnier spotrebiteľom prístup k odborným znalostiam a skutočným praktickým radám. Ide o prvý krok v rámci nového záväzku pre značku a ktorého cieľom je podporiť a pomôcť 250 miliónom ľudí, aby mohli do roku 2025 žiť na našej planéte ekologickejším životom.

Foto: garnier

“Na dosiahnutie úspechu Green Beauty chce značka Garnier motivovať spotrebiteľov, aby sa so svojimi zelenými krokmi zapojili aj oni. Udržateľnosť môže byť naozaj citlivou témou a naším cieľom je urobiť ju naozaj dostupnou- s tým už sme začali, vďaka našim produktom, od rýchlo oplachovateľných tuhých šampónov, kartónových a plniteľných obalov atď. – ale chceme ísť ešte ďalej. Vďaka práci National Geographic CreativeWorks chceme dať našim spotrebiteľom prístup k najlepším odborníkom a ich radám pre každodenný zelenší život,” hovorí Garnier Global President Adrien Koskas.

Tento nový záväzok Garnier je najnovšou súčasťou ambicióznych cieľov neplánových do roku 2025 k zníženiu vplyvu celého hodnotového cyklu značky na životné prostredie. Garnier bude ďalej pokračovať vo svojej transformácii k udržateľnosti, však vedomie, že 80% uhlíkovej stopy šampónu pochádza z domáceho používania **, ukazuje, že je potrebné vzdelávať aj spotrebiteľov, aby sa vedeli zapojiť.

Foto: garnier

Na prvej časti plnenia tohto záväzku spolupracoval Garnier s bádateľkou National Geographic Explorers teamu Rosou Vasquez & Imogen Napper – ich odborné znalosti a skutočné praktické rady môžu pomôcť spotrebiteľom v ich každodennej snahe o skutočnú zmenu a odpovedať na dôležitú otázku – Môže byť krása zelená?

“Sme pyšní, že môžeme spolupracovať s Garnier , pomôcť a dať spoločne život tomuto záväzku v rámci Green Beauty. Prinášame vášeň a rozprávačský talent odborníkov a bádateľov National Geographic ‘s Explorers, aby pomohli zdieľať príbehy Garnier, zároveň učili ľudí porozumieť ich vplyvu na svet a predstaviť si nové možnosti. To je to, čo v National Geographic CreativeWorks vieme najlepšie “, dodala Nadine Heggie, VP Brand Partnerships National Geographic

Foto: garnier

Foto: garnier

Dostupný a zároveň vzdelávací obsah pokryje témy udržateľnosti, ktoré sa týkajú krásy. Zameriame sa problematiku plastov & obalov, vysvetlíme využitie vody a zelené poňatie vedy a podelíme sa o praktické rady s cieľom urobiť udržateľnosť dostupnejšou a uľahčiť ľuďom zelené kroky (#onegreenstep) v ich každodennom živote.

*Zdroj: Garnier Sustainability Research 2021
** Odvodené na základe analýzy cyklu používania šampónov Garnier Ultra Doux

Zdroj: PR Garnier

Zdielať / poslať / tlačiť
Odoberať
Upozorniť na
guest
0 Komentáre
Vložená spätná väzba pre všetky komentáre
Zobraziť všetky komentáre

Čítajte viac…

Politika

Správy

Celebrity

Šport

Zaujímavosti