Dlhé roky žiarili vďaka “Gillette” hladko oholené tváre Rogera Federera, Tigera Woodsa či Thierryho Henryho v televíznych reklamách. Rafael Nadal mohol len ticho závidieť. Ich rivalita je obrovská, na tenisovou kurte sa stretli 40-krát.
Zviedli množstvo nezabudnuteľných súbojov, ktoré vošli do histórie ako epické bitky. Obaja majú na konte 20 grandslamových titulov, ale ich boj sa odohrával často aj mimo kurtu. Svedčia o tom slová Nadalovho manažéra Carlosa Costu. Na rozdiel od tenisových duelov (Nadal vedie na Federerom 24:16) mal v jednom veľmi zaujímavom navrch Švajčiar. Rýchly návrat do histórie:
V roku 2006 si obaja fenomenálni hráči podelili medzi sebou všetky štyri grandslamové tituly, len ťažko ich niekto mohol zdolať a boli spoločne na absolútnom výslní. Práve v tom čase hľadala firma Gillette, vyrábajúca holiace potreby, vhodné tváre do reklamnej kampane popri golfovej ikone Tigerovi Woodsovi. Federer a Nadal zvádzali veľký boj o to, kto sa pridá k Woodsovi a uchmatne celkom slušný balík peňazí. V rozhovore pre „Darmouth Alumni Magazine” to potvrdil Carlos Costa. Federerovi však stačil jeden šikovný trik na to, aby naháňačku rozhodol vo svoj prospech. Stalo sa tak vo finále US Open 2006.
KOMENTÁRE ČLÁNKU :
Ako Federer „oholil“ Nadala a uchmatol mu 16 miliónov